پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

پنج امتیاز ره آورد نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت "

 در هفته اول لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در نصف جهان

سوغات نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت "

کسب پنج امتیاز در هفته اول نوجوانان کشور در نصف جهان 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - " نوجوانان خانه بسکتبال رشت " پنجمین نماینده گیلان در رقابتهای لیگ نوجوان کشور حاضر شد. نوجوانان شایسته گیلان با نام " خانه بسکتبال رشت " در هفته اول رقابتهای نوجوانان کشور به اصفهان اعزام شد . تیمی که با 12 بازیکن ، شهریار کریمی و محمود محجوب به عنوان مربی و آقای فرهور به عنوان سرپرست تیم در هفته اول رقابتها به مصاف حریفان خود در اصفهان رفت .

خانه بسکتبال رشت در گروه " c " با تیمهای مهرام شهر قدس ، نظرآباد قزوین و بالاخره تیم میزبان نامینو اصفهان هم گروه است .

هفته اول رقابتهای لیگ نوجوانان کشور

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " در اولین دیدار از ساعت 14 به مصاف نظرآباد قزوین رفتند و با یک بازی حساب شده و برتر به پیروزی 82 بر 52 دست یافتند .

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " در دومین دیدار از ساعت 15به مصاف مهرام شهرقدس رفتند و در این دیددار هم با همدلی و هماهنگی کادرفنی و بازیکنان این دیدار هم با برتری 68 بر 53 " نوجوانان خانه بسکتبال رشت " به پایان رسید .  

نوجوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " در آخرین دیدار هم  از ساعت 11 به مصاف میزبان نامینو اصفهان رفت . نامینو اصفهان و خانه بسکتبال رشت هر دو با 4 امتیاز شرایط تقریبا مساوی داشتند و بازی آخر صدرنشین را معرفی می کرد .

اصفهانیها با تکیه بر میزبانی به برتری 74 بر 61 دست یافتند تا عملا ثابت کنند به شکست علاقه ای ندارند و به همین جهت میزبانی را پذیرفتند ، هرچند " خانه بسکتبال رشت " هم تاکنون توانسته با 5 امتیاز خارج از خانه شرایط خوبی در جدول دارد و سوغات خوبی از نصف جهان به همراه آورد .

 سرپرست هیات بسکتبال استان در خصوص برگزاری این مسابقات نیز گفت: رقابت بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور در هشت گروه برگزار می شود که گیلان یکی از میزبانان مرحله اول این رقابت هاست.

محمد رفیعی افزود: در پایان نیز دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد که در این مرحله نیز 16 تیم راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت تیم های برتر این مسابقات معرفی شوند.

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna